domingo, 31 de agosto de 2008

Sortida 31.8.2008 St. Iscle de Vilalta

3 comentarios:

  1. Etapa de 60 kms. aproximadament amb el port de Collsacreu per les dues bandes. Absents els cracks Piolin i Nen la medalla de plata estava vacant. A l'anada el Tenorio va atacar en les primeres rampes, i va aguantar quasi fins la recta final on l'Avi el va passar com un avió. El nou plat sembla que funciona d'alló més bé. Després esmorzar a St. Iscle de Vilalta, a càrrec d'en Màgic Magí, amb músic i flauta als postres. a la tornada escapada de l'Enric i d'en Tenorio, però quan estaven a punt de coronar el cim l'Avi els va agafar i també el Màgic Magí.

    ResponderEliminar
  2. Per la proxima setmana,ja que estem de festa MAJOR, jo proposo de fer una sortida suau,es a dir pocs esforsos, i un bon esmorzar, que convido jo, pel meu aniversari.
    Podriem fer: Breda St. Feliu, Grions, geserans, tobogants, Can Cadell, cementiri, i esmorzar al RECO, que no i hem anat mai.

    Ja que la ruta es curta, pels que esteu mes forts, podeu fer una competicio, Premi de la montanya, regularitat, i guanyador final.
    La arribada, pot ser al cim de la rampa de ca la PERDIUETA.

    QUE US SEMBLA LA PROPOSTA????

    A no val entrenar.

    JA ENS VEUREM

    ResponderEliminar
  3. A mi em sembla bé, malgrat que de suau no té res jejeje i més pujant els tobogans però ja m'està bé. Tot sigui per un esmorza de gorra:)))))
    El que paga tria la ruta. Es l'única llei de Fent Fang.

    ResponderEliminar